vineri, 6 august 2010

Nevoie acuta

Am nevoie urgenta de cateva kilograme bune de rabdare! Recunosc, n-am stat niciodata bine la capitolul asta, dar acum stocul e pe sfarsite. Fabrica mea de rabdare va intra in curand in faliment...toti angajatii si-au dat demisia din cauza stressului, cat despre materia prima...se pare ca in cazul meu e o sursa epuizabila, asa cum sunt petrolul si carbunele... deci, voi fi nevoita sa o inchid. Am incercat varianta importului, de undeva din Ardeal, insa rabdarea de acolo nu e compatibila cu bucovineanca de aici. N-am reusit s-o adopt si pace! In concluzie, daca aveti rabdare de vandut, donat sau imprumutat, nu ezitati! Raman recunoscatoare!

5 comentarii:

  1. dupa parerea mea pisica nu e rabdatoare ea sta la panda ...dar oricine se sperie cand sare cu ghiarele ei si scoate sunetele alea, face urat de tot ....
    dar oare pentru ce stam noi la panda(cei care ne credem feline) !? vorba acea cu rabdarea treci marea. Poate marea de pisici

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.studiu-biblic.ro/2010/01/23/roada-duhului-este-rabdarea/

    RăspundețiȘtergere
  3. Nights


    The worlds melt down the evening shape,
    Just shy of streets and lights and noise.
    Each footstep sound is my escape
    From deadly prison of your voice.

    I thought I'll call you on the street,
    In every shape, with every sound,
    But our bridge will never meet
    More than my empty side of ground.

    Sometimes I'm walking to that place
    And rush with every step I try.
    I'm sliding down around your face
    In every night I'll drawn or fly.

    Like all I know life's turning side,
    And all I loved's indecency,
    I smile my fear when you turn wide,
    It's just our common prophecy.

    I don't know if you are for real,
    You hunting echo of my hopes,
    When nights are wounds that I conceal
    Tight up in thoughts like towsend ropes.

    A.B.

    Tinand cont ca rabdarea ne este distribuita doar in cantitati limitate, trebuie folosita numai pentru cauze nobile...in rest viata este o gluma (nu mereu una buna)...Tu esti prea tanara si deosebita pentru a-ti face griji de genul acesta...

    RăspundețiȘtergere
  4. Primul pas e sa recunosti :P Daca gasesti vreun grup de terapie intensiva pentru tratarea unor asemenea "afectiuni" sa-mi spui te rog :)

    PS: Am gasit si scuza pentru noi, cei nerabdatori: din ce in ce mai multe situatii cotidiene solicita toleranta zero, deci nerabdare sa fie... cu bucurie :)

    RăspundețiȘtergere
  5. nici ardelenii nu mai stau bine la capitolul rabdare

    catalin

    RăspundețiȘtergere