sâmbătă, 23 octombrie 2010

Bagheta fermecata


povestea fotografiei(by Dragos Borcanea): am fost cu Razvan la deschiderea unei cafenele, acolo l-am cunoscut pe Dragos, iar Dragos a facut cunostinta cu puterile mele... magice!

Dupa cum puteti observa in fotografie, tocmai savarsisem o noua vraja. L-am "blestemat" pe Razvan sa-si gaseasca marea iubire, sa nu mai fiu nevoita sa-l consolez la o cafea, iar pe Dragos sa castige foarte multi bani la un concurs de fotografie, sa nu mai fie nevoit sa pozeze fetite rasfatate care cred in baghete magice.
Reteta e simpla: puteti folosi paiul de la un cocktail de ananas si o cireasa confiata, un zambet urias si bineinteles, increderea in puterile voastre magice.
Pana sa parasesc cafeneaua aveam deja o lista lunga in minte de lucruri magice pe care aveam de gand sa le savarsesc...o viata noua pentru tata, o iubire ca-n basme pentru Olivia, un bebelus sanatos pentru Adriana, multe zboruri line pentru Ancuta mea blonda, happy times pentru cealalta Ancuta, iubire vesnica pentru Simona si Dragoshelu si celebritate pentru Bianca :))
Am plecat fericita cu bagheta magica intre degete, pregatita sa rastorn lumea si sa savarsesc minuni...insa neprevazutul a facut ca bagheta fermecata sa se rataceasca, nu fara voie, in bratele unui cersetor. Statea cuminte la usa cafenelei si i-am spus: Ai grija de ea, e magica...ai grija ce-ti doresti!
Intre timp, tata s-a nascut din nou, Olivia e indragostita, bebelusul sta cuminte in burtica Adrianei, nu mai e nerabdator, Ancuta blonda e pe cale sa devina stewardesa, cealalta Ancuta traieste povesti minunate, Simona si Dragoshelu s-au mutat impreuna, iar Bianca e celebra...deocamdata doar in sufletul meu!

3 comentarii:

  1. e gloria, nu celebritatea! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @BiancaO :) scuze....asa tineam minte...

    RăspundețiȘtergere
  3. pozele lui dragos sunt super-profi. bravo lui. eu ii doresc sa descopere cat mai multe lucruri frumoase cu obiectivul sau

    RăspundețiȘtergere