duminică, 28 noiembrie 2010

Clatita - experiMent



In vremuri de criza mi-au dat o idee colegii din regia de emisie. Ideea lor se traduce printr-o solutie de rotunjire a veniturilor proprii, cu efecte pozitive asupra economiei anorexice romanesti. In vremuri in care fabricile sunt lumaniri aprinse in bataia vantului, in vremurile astea intunecate, in care se sting saracele una cate una, ei, colegii mei, cred ca ar trebui sa-mi deschid o fabrica, una in care sa produc multe, multe clatite. Mi-au promis ca ma vor sustine si chiar vor cumpara actiuni daca ii conving ca merita sa investeasca. Asa ca pana una alta am investit astazi putin timp, mult sentiment, cateva picaturi de creativitate si am facut o clatita experiMentala cu care sper sa ii conving. E o clatita cu menta proaspata si ciocolata cu dragoste pe care o vor savura inaintea Observatorului de la ora 19.
P.s. Penultimul experiment a fost unul destul de reusit. Era o clatita cu ciuperci, spanac proaspat si branza feta la cuptor stropita cu smantana si presarata cu piper. Inafara de aprecierile care stiu ca nu sunt intotdeauna sincere, indicii importante care au confirmat reusita experimentului au fost farfuriile goale si nerusinate.

3 comentarii:

  1. eu cred ca menta nu se potriveste cu clatita...dar cea cu ciuperci si branza ar fi grozava ... mmmmmm
    Dar cand te apuci sa prepari si gogosi? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. depinde de gusturi...colegilor mei le-a placut combinatia. daca ai incercat vreodata ciocolata cu menta si ti-a placut, atunci sigur ti-ar fi placut si noua mea reteta :) cat despre gogosi, sunt destul de multi care vand in tara asta, asa ca n-ar fi o afacere tocmai profitabila :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ce bine iti sade
    mai aveai putin si daramai hota :)

    catalin

    RăspundețiȘtergere