luni, 13 decembrie 2010

Scoala de pictura...

...e una dintre povestile care prind viata in luna decembrie la Antena1. E povestea mea. Cei care au conceput campania s-au gandit ca eu ar trebui sa o reprezint, fara sa stie ca povestea asta ma reprezinta de fapt pe mine. Undeva, intr-un sat din Arges, copiii traiesc intr-o lume mai frumoasa si mai colorata, o lume pe care ei o deseneaza sub privile blande ale dascalului lor, Elena Stoica. N-am intalnit-o pana acum, dar o cunosc. Femeia asta a trasat si traseaza in continuare destinele a zeci de copii, le arata cum se iubesc culorile, iar ei cuceresc lumea...si nu sunt cuvinte mari. Elevii Elenei Stocica au castigat concursuri pe toate continentele si i-au uimit pe americani cu creatiile lor.E o poveste emotionanta pe care o veti putea urmari miercuri, pe 15 decembrie, la Observator. A doua zi dimineata ne vedem la Razvan si Dani, iar dupa amiaza la Acces Direct sa le oferim copiilor si dascalului lor putina bucurie si mult respect...

Mesaj pentru "Elena" mea:
Draga mea profesoara de desen, draga mea doamna Danila, va multumesc pentru orele acelea magice in care m-am indragostit de culori si de frumos. Va multumesc pentru fiecare lucrare a fiecarui elev trimisa la concursurile de peste hotare si va multumesc si pentru diploma din Macedonia (am luat premiu pentru un oras intr-o cochilie de melc)

3 comentarii: