luni, 12 septembrie 2011

Paradisul lui Mihai Nesu

"Doi maslini. Doar doi, dar buni. O casa mica si o curte de o mie de metri. Si, dincolo de curte, zaresti marea." Asa arata paradisul lui Mihai Nesu, fotbalistul acela tanar si blond pe care mi-l amintesc de pe vremea in care juca la Steaua. Pasajul l-am rupt dintr-un interviu pe care Mihai i l-a acordat redactorului sef de la Gazeta Sporturilor, Catalin Tolontan. Continui sa citesc despre planurile celui mai curajos tanar din cati am cunoscut vreodata. "Casa aia mica din Milos e simpla, arata ca doua cuburi puse colt in colt. Si o s-o zugravesc in alb, cum sunt toate casele acolo. O zugravesc cu mana mea in alb, doar tocurile de la ferestre si usile le vopsesc in albastru."
Mihai e imobilizat intr-un pat de spital de mai bine de patru luni. Un accident nefericit la antrenamente... si nimic nu mai e cum a fost. Totul s-a schimbat intr-o clipa, mai putin omul frumos din spatele fotbalistului, optimismul, puterea si curajul de a infrunta viata asa cum ea: nedreapta! Plang si acum ca un copil dar nu pentru ca mi-e mila de Mihai... Nu e nici pe departe un om care sa inspire mila, el e un luptator!

2 comentarii: